Sider

tirsdag den 28. januar 2014

Lidt om diæt og kost tilskud

Dagen igår bød på at sove for længe, blive vækket af Sissel (min veninde) som informerede om at hun holdte og ventede på mig, mega stress fra morgenstunden - hoppede ud af sengen af stig afsted uden morgenmad, og glemt madpakke. Great! Jeg kører diæt plan som er lagt af min træner, derfor er dagen ødelagt hvis jeg fra morgenstunden er bagud med mine måltider. 

Derfor stod dagen idag på tidligt op Kl 05, god tid til morgenmad, som i morges stod på protein havregrød med sukrin kanel på toppen. 

Træning Kl 06, skønt på dette tidspunkt, da der ikke er mange mennesker, og job efterfølgende. Jeg synes faktisk jeg har været sulten idag, hvilket jeg ellers ikke plejer at være.

Eftermiddagens snack stod på proteinshake med den skønneste chokoladesmag og mandler med lidt rosiner.

Det med proteinpulver er lidt af en jungle. Jeg forhørte mig lidt i starten, købte to forskellige slags, som fint kunne drikkes, men bestemt ingen nydelse. 
I lang tid lavede jeg protein pandekager for at få proteinpulveret ned, og bældede shaken efter træning.

Min kæreste som pludselig også ville med på træningsvognen - hvilket er skønt, er lidt kræsen når det kommer til at indtage ting han ikke bryder sig specielt om. Kreativiteten måtte igang, men han var ikke meget for det indkøbte pulver. 

For tid tilbage havde jeg talt med et internet firma, som anbefalede mig en butik på islandsbrygge som viste sig at være et helt fantastisk sted. Her kunne man nemlig få shakes med forskellige smage fra forskellige producenter. Den skønne Veronica der stod i bodyvupti fik hurtigt skiftet os fra dymatize som ellers var det jeg drak, til at afprøve performance whey. En helt ny verden blev åbnet, tænk jeg synes det smagte skønt. Vi kom da også hjem med 4 kg proteinpulver, og har allerede igen bestilt. 
Kæresten drikker det ned glæde, og jeg nyder nu mine shakes, faktisk som en lille treat 👍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar