Sider

torsdag den 27. februar 2014

Holdtræning

Jeg har idag været med på 2 x holdtræning i fitness World. 
Jeg har længe overvejet at skulle køre bodybike, men har alligevel ikke helt haft gejsten. Så idag skulle det være.
Jeg havde en time stram op først, det var ok træning, kunne dog godt mærke jeg havde trænet ben igår, og fokus i feb. måned på stram op hold var selvfølgelig ben og balder. 
Efterfølgende tog jeg så en times body Bike energy, det var faktisk mindre hårdt en jeg huskede det, men det er selvfølgelig også delvist op til en selv hvor meget man presser sig selv. 


En velfortjent frokost efterfølgende, en 1/2 proteinbolle med spinat og gulerødder i, krebsehaler, skyr, purløg, citron, og salat. Mums. 

Hvad er jeres erfaringer med hold træning? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar