Sider

fredag den 21. marts 2014

Fredag

Fredag morgen bestod af powerwork, men lidt halv kedeligt vejr.
Havde kort dag på arbejdet, men skulle ud af spise om aftenen, og skulle derfor lige knibe en bentræning ind.

Min super fantastisk veninde er heldigvis igang igen efter overanstregelser, og det er skønt at vi kan træne sammen en gang i mellem. Har prøvet at overtale kæresten til at melde sig ind i fitness World, men han træner i vægtløftnings klub og gider ikke et almindeligt træningscenter. Jeg kunne ellers godt bruge en der pressede mig lidt ekstra indimellem.

Jeg nyder at jeg har fået øjnene op for spinning igen, har spinnet to gange i denne uge og skal igen imorgen, det er super cardio træning. Sommeren er om hjørnet og jeg nægter at skulle hoppe i en bikini med samme dårlige samvittighed som de foregående år. 

Sluttede fredagen i godt selvskab med skønne kollegaer til bowling og god mad - jeg havde da glemt hvor sjovt det bowling var, men nøj jeg var dårlig.

Ha en fantastisk skøn weekend, jeg skal heldigvis ikke det store i denne weekend, og glæder mig til rigtig afslapning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar