Sider

torsdag den 20. marts 2014

Spinning og rygtræning

Op på hesten igen efter den mindre succes med alt for små spinning sko. 

Jeg måtte leje et par i nummeret større idag, men så var det da også væsentlig sjovere. Jeg har spinnet meget for år tilbage, og kan egentlig ikke huske hvorfor jeg stoppede, men når jeg tænker tilbage på det så synes jeg det var umenneskelig hårdt. Heldigvis er den indstilling ændret til at det er en super måde at få pulsen op på, og som jeg egentlig bedre kan lide end at stå og svede 20 min på crosstraineren.
Det er ingen hemmelig at jeg ikke er specielt begejstret for cardio, men det er en nødvendighed for at nærme mig de mål jeg ønsker. 

Benene var tunge idag efter bentræning og spinning tirsdag, og løb igår. Men det gik, og var en fed følelse efterfølgende. 

Desværre kan jeg mærke på min styrketræning at jeg lå på den lade side fori uge i forhold til træning, det er så hårdt, og er gået kg ned i vægt på flere af øvelserne. Øv! 

Min mad er stadig en udfordring, jeg synes det er intetsigende og besværligt. 
Jeg burde nok bare forberede mig bedre og gøre mere ud af planlægningen. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar