Sider

søndag den 9. marts 2014

Travlhed og dårlige undskyldninger

Stilheden på bloggen skyldes ovenstående emne. 
Ærligt har der bare været så meget - og hvad er så det der har optaget min tid.
Tænk det kan jeg ikke engang svare på. 
Renovering af lejligheden tager tid, arbejdet tager tid, træningen tager tid, ja alt tager tid og kunne godt bruge et par timer mere i døgnet.

Min søster står til at føde, og lovede st være standby. Har derfor været i Sverige siden torsdag, desværre er der stadig ingen baby kommet.
Tilgengæld tilbringer jeg fantastisk meget tid med min skønherlige niece, som har en kæmpe plads i mit hjerte.
Og tænkt jeg er så heldig at have to, og to mere på vej. 
Meeen - nu må den baby godt snart komme ud. 

Min skønne kæreste kom herover lørdag, men skulle desværre køre hjem idag for at tage på job imorgen. Han er super savnet. Og jeg glæder mig da også til snart at komme hjem i min egen seng. 



//Lidt billeder fra weekendens ture 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar