Sider

torsdag den 17. april 2014

Årets første is

Årets første is - det er nu alligevel noget specielt. Og hvor skal årets første is spises. Vi har to is steder som vi gerne tager til når der skal spises is. Min kæreste mener bestemt at Ludolfs is i hellerup er værd at foretrække, og uden tvivl man får KÆMPE is. Tilgengæld synes jeg at isen er væsentlig lækrere i Sørup, hvor der ligger et lille fint ishus ned til esrum sø. Her serveres Hansens flødeis, hjemmelavet guf, og håndlavede flødeboller. Der er kræset lidt mere for råvarerne, er i hvert fald min oplevelse. Vejret er jo forårsagtigt, så årets første is måtte være på sin plads. Min kæreste havde ikke interesse i is denne dag, han var mere til burger, men heldigvis var min kære svigerinde på besøg, og sagde da ikke nej til en is i Sørup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar