Sider

lørdag den 21. juni 2014

Ben Træning

Igår stod den på bentræning og mave. Mit program er noget anderledes end jeg tidligere har kørt, og det afveksler lidt fra uge til uge. Indtil videre har det båret frugt med sig, hvilket jo er fantastisk. 

Det er faktisk sjældent jeg har sådan rigtig ømme balder, jeg kan ofte mærke min træning i baglår og lår, men sjældent i balderne. Og det kan jeg så idag. Hold da op. På sin vis får det mig til at tænke at det her program kommer til at være så godt, og jeg elsker faktisk at have lidt ømme muskler. 
Så ved jeg at der sker noget, og tiden i fitness er givet godt ud. 

Det er svært at få det hele til at hænge sammen pt. Jeg arbejder fuldtid, på en lille Ø, væk fra hvor jeg bor. Det betyder at der er 20 mins transport hver vej, og bussen går selvfølgelig en time efter jeg har fri. Fitness centeret ligger hvor jeg bor, så kan ikke engang udnytte tiden til træning. 
Kunsten er at få det hele til at hænge sammen, måltider, træning og søvn. Derfor føler jeg lidt at jeg ikke laver andet, men det er et valg jeg har taget, fordi jeg vil se resultater. 

Jeg vil ikke skulle være på diæt altid, og det er en periode af mit liv lige nu, for at se hvad jeg kan opnå på de 3 mdr jeg er i norge. Jeg har et kæmpe savn til min kæreste, som er så sød at sige jeg skal se det som en træningslejr. Det hjælper faktisk lidt at se sådan på det, så føler jeg ikke at det gør noget jeg ikke laver andet end at spise, sove, træne og arbejde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar