Sider

mandag den 16. juni 2014

Status på diæt

Yes - det ser ud til at virke.
Det er den vildeste følelse, selvom jeg ville ønske det gik hurtigere.
Der er langt til målet, men hvor er det bare fantastisk at kunne se resultater.
Det er hårdt, det er træls, jeg forbander min cardio, men jeg gør det.
Jeg elsker min styrketræning, og jeg elske at jeg bliver stærkere.
Forhåbentlig når jeg tæt på mit mål inden jeg skal hjem permanent til DK i august.

Mange blogge og mange instagram profiler viser det strålende billede.
Fitness kroppen alle drømmer om, og postes af lækre billeder med mad.
Men en ting er sikkert, og det er at ingen har dem har fået det serveret. Der er knoklet hårdt, det har været surt, og er det helt sikkert stadig hvis de kører stram diæt.

Jeg er et stort madøre, og har altid været det. Jeg elsker mad. Og helst den slags man ikke bør spise for ofte. Jeg er vokset op med mange sunde vaner, vi har aldrig spist specielt meget sauce, vi har spist masser af grøntsager, kylling, kalkun, hakket oksekød, salat og masser af groft brød, som nok egentlig næsten altid har været rugbrød. Hvorfor elsker jeg så alt den "forbudte" mad.

Jeg blev første gang præsenteret for stegt flæsk med persille sauce da jeg var 16 år, hos mine daværende svigermor. Første indtryk var, hold da op det er fedt, og av min mave.

Idag elsker jeg stegt flæsk med persille sauce, og kan spise det i lange baner. Jeg elsker ligeledes bearnaise der er lavet med masser af fløde og godt med smør. Jeg elsker pommes frites, burger, og masser af dip. Alt dette er der ikke plads til på min diæt. Det er et mega afsavn, og selvfølgelig skal der være plads til dette en sjælden gang i mellem. Bare ikke lige nu. For nu skal jeg se resultater, for jeg mister min kamp gejst.

Jeg havde gejsten i sommeren sidste år, og holdte min daværende diæt og træning, desværre uden det eneste resultat. Nu har jeg fulgt denne plan og efter 10 dage kan jeg se forskel på de billeder der er taget. Det er ikke tydeligere forandringer, det er ikke Wauw, men de er der, og det er så fedt.
Jeg glæder mig så meget til først september, og håber helt klart at jeg kan hoppe i en bikini og tænke, det her har jeg kæmpet for, og det her har jeg opnået.

Øverste billede 7/6-14, nederste billede 16/6-14. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar