Sider

fredag den 25. juli 2014

Kæreste weekend

Hold da op hvor jeg har savnet min kæreste, som i virkelig savnet. 

Vi havde som tidligere skrevet vores forældre på besøg sidste weekend, og sissels far måtte lade sin bil stå i kristiansund. Derfor kom vi lidt uventet hjem, 2 uger før forventet. Spontant roadtrip på 17 timer til dk, det er da ikke så dårligt. 

Køreturen var hård, efter en arbejdsdag på 8 timer, kørsel om natten, og i Sverige bliver det mørkt om natten, hvilket vi ikke har haft i kristiansund i 2 mdr. Så rammer trætheden altså en. 

Vi ledte desperat efter en Mc donalds på vejen hjem. Den gule måse, som måge hedder på norsk. Vi kørte uheldigvis fordi 3, den næste ramte vi Kl 22.32, og den havde lukket 22.30. Kørerturen var generelt lidt op af bakke, men Kl 01 fandt vi en i Oslo som havde døgnåbent. Da vi kørte uden gps formåede vi selvfølgelig også at kører forkert efter besøget på den gule måse, men langt om længe fandt vi hjem, 2 timer senere end beregnet. Jeg havde sovet 2 timer på vejen, og kunne selvfølgelig ikke sove da jeg kom hjem. 

Jeg kom hjem til en kæreste der skulle på job, men en dejlig morgen tur med min skønne hundebasse Marley. Vejret var fantastisk. Og jeg havde en negle aftale Kl 09, inden vi have planlagt en weekend til Århus. 


Jeg kørte med frokost til manden min, i hans pause, det var så skønt at tilbringe lidt tid med ham. Han havde arrangeret pasning af Marley når han havde fri. Og jeg havde klaret bolig i Århus hos min mors skønne veninde, der trods egen ferie stillede sit hus til rådighed, og hold da op hvor var det en skønt hus, med en skøn have. 

Fredag tog vi ind til byen, jeg havde bestilt bord, men restauranten var ikke lige hvad vi havde forventet, vi vidste bi havde lidt tid og derfor valgte vi hurtigt at finde et andet sted i stedet for at ægrer os over en dårlig middags oplevelse. 
Vi endte derfor på mash som vi kender, ig det var skønt. Skøn vin, lækker mad, så vi havde en super god aften i kærlighedens tegn.

Lige hvad vi havde brug for, efter at have undværet hinanden. En perfekt overraskelse spontan tur til dk. 
Lørdag havde vi planlagt grøn koncert, men vi skulle da lige nå noget Lyn shopping inden dag. En tur i Bruuns galleri og en tur i gågaden, blev lynhurtig en dyr fornøjelse, men med nogle rigtig fine køb. En tur forbi sinnerup måtte vi også, fandt mange ting med udskød købene lidt. 


Grøn koncert var perfekt, og vi havde en hyggelig dag med masser af sol og varme. Fantastisk musik og kolde øl. 


Søndag havde vi et par timer inde i byen, inden jeg endnu en gang måtte sige farvel til min skønne skønne kæreste og søde hund. Jeg glæder mig allerede til at se dem igen, heldigvis allerede om 14 dage. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar