Sider

søndag den 6. juli 2014

Ønsker

Tænk at man nogle gange ønsker sig noget, og tænker man næsten ikke kan leve uden.
Sikke noget fis, også alligevel så kunne jeg virkelig godt tænke mig at jeg kunne finde disse skønheder at nogle støvler.
Bianco Melissa boots
Jeg går ikke så meget i høje hæle, efterhånden har jeg egentlig mest uniform på, på arbejdet, og træningstøj i fritiden. Det er som om der mangler nogle timer i døgnet til at hoppe i de høje hæle, lidt make up, og en skøn kjole. Jeg tænker derfor at flytte min opmærksomhed, bare en gang i mellem til at hoppe i det lidt finere tøj, og til efteråret ville denne støvle være fantastisk. 

Sjovt nok så undre kæresten min sig faktisk hvis jeg har høje sko på, jeg tror ikke det er fordi han ikke kan lide, ej heller fordi han vil have jeg skal have flade sko på, jeg tror bare han undre sig når jeg en sjælden gang i mellem tænker at skulle have det på, en almindelig hverdag. Jeg ville elske altid at have kjole og lækre stiletter, eller støvler på, men med et aktivt liv, en hund og et job som sygeplejerske, kan det godt gå hen og blive en smule problematisk. Det er også begrænset hvor mange gange jeg orker at skifte outfit på en dag. Men tilbage til støvlerne, hvis jeg fik disse herligheder, tror jeg min intuition om at gå lidt mere med høje hæle, ville blive en anelse mere realistisk. Desværre har jeg ikke været hurtigt nok, der er udsolgt overalt. Hvis nogle af jer skønne bloggere ser denne støvle, må i hellere end gerne give mig et prej.

Da min søde veninde også ville være henrykt for et par, søges de både i str 37 og 38, hvis nogle skulle falde over dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar